Thursday, October 18, 2018

Novel in Swedish

Having written many articles in Swedish through the years, I thought it would be fun to see if I could write a novel in Swedish. Well, I started and it was going very well, so I finished it. Now, it remains to be seen if I can get it published. It's about a cyberattack on the Swedish and Finnish power grids, which throws both countries into darkness in the month of October. It was not difficult to imagine the consequences. 

Eftersom jag skrivit många artiklar på svenska genom åren, prövade jag om jag kunde skriva en roman på svenska. Det gick riktigt bra, så jag skrev den färdig. Nu återstår det att se om jag kan få den publicerad. Den handlar om en cyberattack på de svenska och  finska elnäten. Båda länderna hamnar i mörker i oktober månad. Det är inte svårt att tänka sig vad konsekvenserna blir. 

No comments:

Post a Comment

Comment to message from Färlin
Hej? Det kostar minst 40USD att posta Bishop Hill Reframed to Sverige. Du kan fråga på BHHA website om man vill göra det. Chefen heter Todd.